Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Η γρήγορη εκδοχή της αγαπημένης μου σπανακόπιτας!


Η πιό αγαπημένη μου πίτα, είναι η σπανακόπιτα. Μου αρέσει ο συνδυασμός του τραγανού φύλλου με τη γεύση από το σπανάκι, το άρωμα που δίνει ο άνηθος και τα φρέσκα κρεμμυδάκια, μαζί με την υπόξινη γεύση της φέτας που ισορροπεί το σύνολο. Φυσικά η καλύτερη εκδοχή της είναι μέ ένα ωραίο, τραγανό, χειροποίητο φύλλο.
Αλλά μερικές φορές ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος και προτιμώ να την φτιάξω στην γρήγορη και εύκολη εκδοχή της με ένα έτοιμο φύλλο, παρά να μην την φτιάξω καθόλου.

ΥΛΙΚΑ
7 φύλλα για πίτα (τα πιό χοντρά, όχι τα λεπτά)
600g σπανάκι φρέσκο ή κατεψυγμένο, αυτό που είναι φύλλα αφράτα (και όχι μπλοκ)
300g φέτα τριμμένη
5 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
4 Κ. άνθηος ψιλοκομμένος
2 αυγά
2-3 Κ. τραχανάς
Αλάτι (αν χρειάζεται)
Ελαιόλαδο



ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ψιλοκόβω το σπανάκι (αν είναι κατεψυγμένο, το αποψύχω). Αναμιγνύω με τον άνηθο, τα κρεμμυδάκια, τη φέτα και τα αυγά. Αν η φέτα δεν είναι πολύ αλμυρή, προσθέτω λίγο αλάτι.
Σε ένα ταψί μεγάλο, περίπου 30x40 cm,αφού πρώτα αλείψω λίγο λάδι, στρώνω 2 φύλλα, φροντίζοντας να καλύφθεί με κάθε φύλλο, η μισή επιφάνεια του ταψιού και να περισέψει λίγο έξω από το ταψί. Λαδώνω ελαφρά και στρώνω ακόμη ένα φύλλο, που τώρα καλύπτει όλη την επιφάνεια (ελαφρά ζαρωμένο). Επαναλαμβάνω με ακόμη ένα φύλλο.
Απλώνω τη γέμιση, φροντίζοντας να πάει σε όλη την επιφάνεια, ομοιόμορφα. Από πάνω προσθέτω λίγο ελαιόλαδο και σκεπάζω με ακόμη 3 φύλλα, ελαφρά ζαρωμένα. Γυρίζω τις ακρες που έχουν σχηματιστεί από τα πρώτα φύλλα που έβαλα στο ταψίκαι λαδώνω καλά την επιφάνεια. 
Χαράζω τα κομμάτια, φροντίζοντας να μην κόψω μέχρι το τέλος. Ραντίζω με ελάχιστο νερό την επιφάνεια και ψήνω σε 200oC, σε αντιστάσεις πάνω κάτω. 



 και μην ξεχνάτε, αν σας αρέσουν οι συνταγές μου να κανετε like στη σελίδα μου στο facebook:

https://www.facebook.com/christiespicnic.blogspot.gr 

ή 
να γίνετε μέλη του ιστότοπου στην αρχική σελίδα του blog. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου