Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Η πιό ξεκούραστη pasta φούρνου, χωρίς βράσιμο!!!


Η συνταγή μου σήμερα, έχει τα χαρακτηριστικά που πολλές φορές έχω πεί πως λατρεύω για την καθημερινή μου μαγειρική:
Είναι νόστιμη, είναι γρήγορη, δεν χρειάζεται χρόνο για προετοιμασία -μόνο λίγο για αναμονή, θα εξηγήσω παρακάτω τι εννοώ - , αρέσει σε μικρούς και μεγάλους, προσαρμόζεται στα γευστικά γούστα όλων και το καλύτερο, είναι ένα φαγητό που γίνεται σε μόνο ένα σκεύος: δεν χρειάζεται κατσορόλα εκτός από το ταψί, γιατί δεν βράζουμε τα ζυμαρικά
Ναι, καλά διαβάσατε, όποιο ζυμαρικό διαλέξετε, μπαίνει στο ταψί χωρίς πρώτα να έχει βράσει. Μετά από διάφορες δοκιμές που έχω κάνει, τα ζυμαρικά που ταιριάζουν πολύ καλά είναι τα κοντά με τρύπες (penne, rigatoni, pipe rigate ), ώστε να αναμιγνύονται καλά με τα υπόλοιπα υλικά και να δίνουν αφράτο αποτέλεσμα.

Η αλήθεια είναι πως κυκλοφορούν κάποιες αντίστοιχες συνταγές στο internet, αλλά δεν τις έχω δοκιμάσει. Την συγκεκριμένη την κάνω εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια και κάθε φορά μου προκαλεί έκπληξη το πόσο εξαιρετική γεύση βγαίνει μέσα από μιά τόσο απλή διαδικασία.

Είναι φανερό, πως μπορεί κανείς και πάλι να παίξει με τα υλικά που θα προσθέσει, ώστε να φέρει τη γεύση του πιάτου πιό κοντά στις συνήθειες και το γούστο των συνδαιτημόνων του. Εγώ σήμερα σας δίνω τη βασική συνταγή και κάποιες παραλλαγές και εσείς αποφασίζετε τι θα δοκιμάσετε.

ΥΛΙΚΑ
350g ζυμαρικά εγώ έχω χρησιμοποιήσει Pipe Rigate (αλλά γίνεται εξίσου καλό και με Penne και Rigatoni)
150g φέτα τριμμένη
100g κίτρινα τυριά (έχω χρησιμοποιήσει gouda και γραβιέρα -τριμμένα-αλλά και μιά φρέσκια mozzarella- σε μικρά κυβάκια)
3 αυγά
2 φλυτζάνια γάλα (500ml)
100g ελαιόλαδο 
Αλάτι και πιπέρι
Νερό όσο χρειαστεί για να καλυφθούν τα υλικά έτσι όπως βλέπετε στις δύο επόμενες φωτογραφίες.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ένα μεγάλο πυρίμαχο σκεύος, ανακατεύω όλα τα υλικά καλά να μοιραστούν ομοιόμορφα στο σκεύος. Συμπληρώνω με λίγο νερό τόσο όσο να ίσα ίσα να σκεπαστούν τα ζυμαρικά. Αφήνω στην άκρη το σκεύος. Μετά από λίγο ανακατεύω όλα τα υλικά ξανά και τα ξανααφήνω. Όταν περάσει 1/2-1 ώρα, ανακατεύω τελευταία φορά, σκεπάζω με αλουμινόχαρτο και ψήνω σε 190oC για 30min. Όταν τελειώσει ο χρόνος, ξεσκεπάζω και πασπαλίζω με λίγο τριμμένο τυρί (2-3 Κ.). Αφήνω στο φούρνο για 10min. Βγάζω και αφήνω 1/2 ώρα πριν σερβίρω, ώστε να δέσει και τα ζυμαρικά να απορροφήσουν όλα τα υγρά.

ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ
Μπορώ στα τυριά να αντικαταστήσω κάποια ποσότητα από τα κίτρινα με λίγο blue cheese, ή λίγο Καπνιστό Μετσόβου.
Ακόμη μπορώ να προσθέσω ένα βραστό λαχανικό όπως μπρόκολο.
Επίσης λίγο κιμά για μακαρόνια που έχει περισσέψει στο ψυγείο, λίγα κομματάκια bacon ή λίγο χωριάτικο λουκάνικο (ψημένο φυσικά).
Οι συνδυασμοί είναι ατελείωτοι και ενδιαφέροντες.Φτιάξτε το και θα το εντάξετε πολύ γρήγορα στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα!



και μην ξεχνάτε, αν σας αρέσουν οι συνταγές μου να κανετε like στη σελίδα μου στο facebook:

https://www.facebook.com/christiespicnic.blogspot.gr 

ή 
να γίνετε μέλη του ιστότοπου στην αρχική σελίδα του blog. 


2 σχόλια:

  1. Γειάσου Χριστίνα, βρήκα τη συνταγή σου και σήμερα θα την εκτελέσω(!). Θα σ'ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου , καλή επιτυχία! Θα περιμένω τα νέα σου. Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή