Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Εύκολο ,γευστικό και ιδιαίτερα "ευεργετικό" dip παντζάρι -με συγκλονιστικό φούξια χρώμα- και χειροποίητα κριτσίνια!!!


Το ότι μου αρέσουν τα dips, είναι φανερό, αρκεί να δεί κανείς πως ήδη στις συνταγές μου περιλαμβάνονται αρκετά. Για τις άλλες προτάσεις μου για dips, μπείτε στη διεύθυνση:  http://christiespicnic.blogspot.gr/2013/11/dip-dip.html

Θεωρώ πως είναι από τα πιό εύκολα ορεκτικά, που μπορεί να φτιάξω πολύ γρήγορα ακόμη και για καλεσμένους της τελευταίας στιγμής. Αρκεί βέβαια να έχω κάποια βασικά υλικά στις προμήθειές μου, πράγμα που φροντίζω όσο μπορώ.

Φυσικά είναι και ένα ορεκτικό που φτιάχνω συχνά για το καθημερινό μου τραπέζι μιάς και συνδιάζεται πολύ ωραία με ένα ψητό κρέας ή ακόμη και με αυγά τηγανιτά ή βραστά για ένα εύκολο και γρήγορα βραδινό.

Τα dips ακόμη, είναι μιά πολύ καλή λύση για ένα ποτήρι κρασί ή σαν ορεκτικό για να ξεκινήσει ένα φιλικό γεύμα ή δείπνο. Μιά καλή ιδέα είναι και δύο ή τρία από αυτά, κυρίως όταν έχω περισσότερα άτομα, οπότε μπορώ να στήσω μιά όμορφη πιατέλα  ή να χρησιμοποιήσω το ειδικό σκεύος με τα χωρίσματα και με τη συνοδεία λαχανικών, αλλά και διάφορων αρτοσκευασμάτων , όπως κριτσίνια, μπουκίτσες ψωμάκι, παξιμαδάκια να φτιάξω ένα όμορφο , οικονομικό και ιδιαίτερα γευστικό συνοδευτικό για ένα ποτό!

Το σημερινό μου dip, είναι όπως ήδη ανέφερα από παντζάρι, πράγμα που του δίνει δύο εξαιρετικά πλεονεκτήματα: καταρχήν έχει σαν βασικό συστατικό του ένα εξαιρετικά πολύτιμο και ευεργετικό λαχανικό. Το παντζάρι έχει μιά πληθώρα πολύτιμων συστατικών, που εκτός από την έντονα ανιοξειδωτική του δράση, του δίνουν και πολλά θρεπτικά συστατικά αλλά και κάνει καλό σε μιά σειρά παθήσεων όπως η υπέρταση, μειώνει τη χοληστερίνη, βοηθάει στην αντιμετώπιση υπατικών παθήσεων και πολλά άλλα.

Στην συνταγή αυτή λοιπόν , έχω συνδιάσει το παντζάρι με φέτα , ελαιόλαδο και γιαούρτι. Νομίζω πως λίγες φορές σε μιά τόσο ευχάριστη γεύση συναντιούνται τόσο σπουδαίες πηγές ενέργειας και καλής υγείας.

Παρότι στην αγορά (στα μεγάλα SM) κυκλοφορούν και έτοιμα βρασμένα πατζάρια ολόκληρα, ή κομματάκια σε κονσέρβα, εγώ προτιμώ να τα βράζω μονη μου, γιατί μου φαίνεται πως η γεύση τους είναι πολύ καλύτερη και σαφώς λιγότερο γλυκιά. Ωστόσο, μιά καλή ιδέα είναι να έχουμε στο ντουλάπι μας μιά κονσέρβα πατζάρια, που μπορεί μέσα σε λίγα λεπτά να μας βοηθήσει να φτιάξουμε το dip αυτό, χωρίς να χάσουμε καθόλου χρόνο.

ΥΛΙΚΑ
200g Παντζάρια βρασμένα (2 τεμ μέτρια )
170 g φέτα
40 g ελαιόλαδο
ελάχιστο σκόρδο αποξηραμένο (προαιρετικό)
3-4g αλάτι (ανάλογα με την αλμυρότητα της φέτας)
1-2 Κ. γιαούρτι στραγγιστό 2%
Μαϊδανός ψιλοκομμένος για το σερβίρισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Στο multi πολτοποιώ τα παντάρια που έχω βράσει και έχω αφήσει να κρυώσουν τελείως, και προσθέτω τη φέτα και το ελαιόλαδο. Πολτοποιώ το μίγμα και αν χρειάζεται προσθέτω αλάτι. 

Μέσα στο multi αναμιγνύω το γιαούρτι με ένα κουτάλι (δεν χτυπάω) και όταν έχει τη γεύση που με ικανοποιεί, μεταφέρω σε ένα σκεύος που κλείνει καλά και τοποθετώ στο ψυγείο για λίγες ώρες, να δέσουν οι γεύσεις.

Το χρώμα που θα πάρει το μίγμα μόλις προστεθεί και το γιαούρτι είναι πραγματικά συγκλονιστικό, μιάς και τα πατζάρια περιέχουν μιά από τις πιό έντονες φυτικές χρωστικές που υπάρχουν.



Στην επόμενη δημοσίευση, ακολουθεί η συνταγή για τα κριτσίνια της εικόνας...


και μην ξεχνάτε, αν σας αρέσουν οι συνταγές μου να κανετε like στη σελίδα μου στο facebook:

https://www.facebook.com/christiespicnic.blogspot.gr 

ή 
να γίνετε μέλη του ιστότοπου στην αρχική σελίδα του blog. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου