Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Εύκολη, Γρήγορη και Πολύ γευστική Ζαμπονοτυρόπιτα!!!


Η συνταγή μου σήμερα είναι από αυτές που φτιάχνει κανείς σε 10 min, αλλά η γεύση και η ποιότητά της διαρκούν πολύ περισσότερο χρόνο! Πραγματικά ο χρόνος που απαιτεί είναι όσο χρειάζεται για να τρίψουμε τα τυριά. Η υπόλοιπη διαδικασία είναι απίστευτα απλή.

Θέλω εδώ να σημειώσω πως σπίτι μας αγαπάμε τις πίτες πολύ. Με προτεραιότητα σ' αυτές με το σπιτικό φύλλο. Όμως ο χρόνος μου είναι συχνά πολύ περιορισμένος, οπότε έχω αναπτύξει διάφορες εναλλακτικές. Η αλήθεια είναι πως κατά καιρούς έχω δοκιμάσει κάποιες έτοιμες , κατεψυγμένες πίτες του S/M, αλλά δυστυχώς -με μοναδική εξαίρεση μιά συγκεκριμμένη , που όμως είναι και πολύ ακριβή, με έχουν απογοητεύσει όλες.

Έτσι οι εναλλακτικές που χρησιμοποιώ, όταν δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο, είναι οι πίτες με έτοιμα φύλλα. Σήμερα η συνταγή μου είναι από αυτή την κατηγορία, με έτοιμη ζύμη κουρού. Τη ζύμη αυτή την συμπαθώ ιδιαίτερα γιατί συνήθως παραμένει τραγανή και την επόμενη μέρα, πράγμα που μου αρέσει πολύ. Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δώσω και μιά δική μου ζύμη κουρού που πραγματικά γίνεται τραγανή και είναι πολύ εύκολη.

Αφορμή για την πίτα αυτή ήταν η κόρη μου, που μιάς και στα  χρόνια που πηγαίνει σχολείο είναι ζήτημα να εχει αγοράσει από κυλικείο 10 φορές συνολικά κάτι για να φάει, ήρθε μιά μέρα σπίτι ενθουσιασμένη από τη ζαμπονοτυρόπιτα του σχολείου , που εκείνη τη μέρα είχε αποφασίσει να δοκιμάσει. 

'Ετσι λοιπόν , αφού μου την περιέγραψε , προσπάθησα να την κάνω κι εγώ.

Τελικά -παρότι αρκετά διαφορετική από του σχολείου- της άρεσε πολύ και μου πρότεινε την άλλη φορά να τη δοκιμάσουμε και χωρίς ζαμπόν, αφού είναι τόσο νόστιμα τα τυριά με τη σάλτσα. Ωραία ιδέα. Σύντομα θα την φτιάξω και έτσι.

ΥΛΙΚΑ 
1 συσκευσία ζύμη κουρού (2 φύλλα), εγώ προτιμώ την φρέσκια από την κατεψυγμένη
3 Κ. κέτσαπ
2 Κ. πελτές
200g gouda τριμμένη στον χοντρό τρίφτη
150g φέτα τριμμένη στον χοντρό τρίφτη
150g regato τριμμένo στον χοντρό τρίφτη
9 φέτες ζαμπόν καπνιστό (καλύτερα ψητό ) ή γαλοπούλα
Ελάχιστο λάδι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Τρίβω τα τυριά και τα αναμιγνύω μεταξύ τους.
Σε ένα μπωλ ανακατεύω το κέτσαπ με τον πελτέ, λίγο αλάτι, λίγη ρίγανη και λίγο ελαιόλαδο.

Λαδώνω τη λαμαρίνα του φούρνου και τοποθετώ το ένα από τα δύο φύλλα κουρού. Αλείφω την επιφάνεια με το μίγμα κέτσαπ και πελτέ, φροντίζοντας να αφήνω γύρω γύρω ένα περιθώριο 1 cm, που να μένει καθαρό. Από πάνω στρώνω τις φέτες ζαμπόν ή γαλοπούλα, έτσι ώστε να επανωτίζουν η μία ελαφρά την άλλη. Πάνω από το αλλαντικό, μοιράζω τα τυριά .

Σκεπάζω με το δεύτερο φύλλο, προσέχοντας να τοποθετηθεί ακριβώς πάνω από το άλλο. Γυρίζω το περιθώριο των δύο φύλλων (που ήταν καθαρό από το κέτσαπ και τα υλικά), στρίβοντάς το λίγο , δημιουργώντας "κόθρο". Έτσι εξασφαλιζω πως δεν θα χυθεί η γέμιση έξω κατα τη διάρκεια του ψησίματος. Αν δεν μπορείτε να κάνετε τον κόθρο, πατήστε λίγο τις άκρες των δύο φύλλων μαζί και διπλώστε προς τα πάνω.

Χαράζω την πίτα μου σε 16 κομμάτια (4x4), και αλείφω με ελάχιστο λάδι την επιφάνεια.

Ψήνω σε φούρνο προθερμασμένο στους 200oC, σε αντιστάσεις πάνω κάτω, τοποθετώντας χαμηλά στο φούρνο, ώστε να ψηθεί καλά από κάτω. Χρειάζεται περίπου 25- 30 min. Όταν ροδοκοκκινίσει είναι έτοιμη.

Είναι σημαντικό να τη δοκιμάσετε χλιαρή, ώστε τα τυριά να είναι μαλακά, σε σχεδόν ρευστή μορφή. Βέβαια είναι το ίδιο νόστιμη και κρύα, απλά αλλάζει η υφη των τυριών.


Μη ξεχνάτε, αν σας αρέσουν οι συνταγές μου, να κάνετε Like, στη σελίδα μου :

https://www.facebook.com/christiespicnic.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου